Pages

Saturday 19 April 2014

Kulit Cantik Berseri

Cantik tu subjektif bagi setiap orang, Ada yang kata putih tu cantik, ada yang kata kulit bersih dari segala macam kekotoran (jeragat, jerawat, kulit kering) tu cantik. Ada yang, sedap mata memandang tu pn da cantik..Anda macammana?

Semua inginkan kecantikan, terutama pada wajah dan penampilan. Wajah yang segar, ceria, bukan saja menyenangkan empunya diri tapi juga orang sekelilingnya.

Set wajah berseri Shaklee ini dapat membantu anda dapatkan wajah yang segar, ceria, licin dan kurang masalah. Set D ini terdiri dari:
  • B Complex
  • Vita-C
  • Vita-E

Vita-C dan Vita-E adalah gabungan antioksidan yang tinggi,dan sangat bagus dalam menghapuskan radikal bebas dalam tubuh. 
Vitamin E menjadikan wajah seseorang tampak awet muda kerana ia menghalang perkembangan sel penuaan pada kulit, lebih lembut, flowless dan menyamarkan kesan jerawat. 
Jadi, anda tidak perlu risau masalah-masalah seperti kulit kusam, timbul jeragat, kedutan dan lingkaran mata hitam.

BERTENAGA dengan B COMPLEX
Ain antara pengguna produk ni, Alhamdulillah...dengan penggunaan B complex ain rase lebih bertenaga, lagi-lagi bila waktu bekerja yang lama (lebih 12jam) masih dapat bertahan, tidak mengantuk dan lesu

KURANG RAMBUT GUGUR , KURANG MASALAH KELEMUMUR

Ain ni jenis berpeluh dan berminyak kt umbun-umbun rambut daripada muka, jadi kene selalo cuci rambut bile berpeluh sakan di kepala. Dan disebabkan tu juga ain banyak keguguran rambut. Sedih rasa tengok rambut makin banyak gugur.

Selepas menggunakan Vit E, ain dapat rasa pengeluaran minyak di kulit kepala lebih terkawal, kurang masalah kelemumur dan kulit jadi lembab. Dan paling mengejutkan Kurang Rambut GUGUR. 

Bonus:  Menjadikan wajah lebih berseri dari dalam. ;)

No comments:

Post a Comment